Δελτίο Τύπου:
Σε συνέχεια των δημοσιευμάτων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έλαβαν χώρα τις τελευταίες μέρες σχετικά με την πλατφόρμα εφαρμογών της ΔΑΕΜ ΑΕ του Δήμου Αθηναίων διευκρινίζουμε ότι:
Ο Δήμος Καρπενησίου από τον Οκτώβριο του 2020 ήδη έχει θέσει σε εφαρμογή την πλατφόρμα MYKEPLIVE έχοντας εξυπηρετήσει μέχρι και σήμερα πάνω από 80 πολίτες. Η Πλατφόρμα mykeplive είναι μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση αιτημάτων μέσω τηλεδιάσκεψης – βιντεοκλήσης με ραντεβού από υπαλλήλους των ΚΕΠ. Η υπηρεσία απευθύνεται σε πολίτες αλλά και σε επιχειρήσεις.
Στόχος του mykeplive είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ. Με την ψηφιακή πλατφόρμα αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών από το κράτος με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνσή τους.
Οι υπηρεσίες που παρέχει η πλατφόρμα του mykeplive περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής:
Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων.
Υπηρεσίες για επιχειρήσεις.
Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία.
Εξυπηρέτηση από τις υπηρεσίες του Δήμου.
Από το site του Δήμου, ο πολίτης μπορεί να επισκεφτεί τη σελίδα: https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/ex-apostaseos-exypiretisi/mykeplive πατώντας στο εικονίδιο για το mykeplive και στη συνέχεια εισάγοντας τα στοιχεία taxis του, να μπορεί να κλείσει ραντεβού για να εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως από το ΚΕΠ.
Ο Δήμος Καρπενησίου στο πλαίσιο συνεργασίας του με τον Δήμο Αθηναίων πρόκειται επιπρόσθετα να αξιοποιήσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της πλατφόρμας της ΔΑΕΜ ΑΕ.
Σε κάθε περίπτωση προτεραιότητά μας είναι η εξυπηρέτηση του δημότη και η βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δήμου Καρπενησίου.
Επιμέλεια:Έλενα Κανέλλου